Voor gedreven genieters.
Drijf Dordrecht biedt prachtige, onvergetelijke ervaringen op het water. Echter, miste de huisstijl creativiteit en consistentie die nodig zijn om echt op te vallen in de markt. Onze uitdaging was om deze elementen te verbeteren en zo de merkidentiteit van Drijf Dordrecht naar een hoger niveau te tillen.
De aanpak omvat een analyse van de huidige marketing- en communicatiematerialen. We begonnen met het conceptualiseren van de visuele identiteit, inclusief logo, kleurenschema, typografie en custom iconenset, om een consistente en herkenbare stijl te creëren. Aansluitend bij de nieuwe identiteit werd door ons een webdesign aangeleverd, die tot in de puntjes werd uitgewerkt. Ten slotte ontwikkelden we templates en concept uitingen die ervoor zorgen dat alle uitingen van Drijf Dordrecht een uniform en aantrekkelijk verhaal vertellen.
Het uiteindelijke doel was om Drijf Dordrecht te positioneren als dé aanbieder van unieke wateruitjes in de Biesbosch. Door de visuele en inhoudelijke communicatie te verbeteren, hebben we er samen met DRIJF voor gezorgd dat de visuele identiteit weer past bij de prachtige ervaring die ze bieden, waardoor de naamsbekendheid is vergroot en en de doelgroep beter aangesproken wordt.