GORDON'S 

Win een unieke festivalervaring!

Uitdaging

Creeër een concept dat de consument triggert om een Gordon's product te kopen en kans te maken op een festivalervaring zowel de opwinding van een festivalervaring, als de premium uitstraling van Gordon's gin effectief communiceert. Bovendien moest de activatie zowel online als instore uitrolbaar zijn en een breed publiek aanspreken dat aankopen doet in verschillende supermarkten en slijterijen door het hele land.

Aanpak

De activatie werd succesvol uitgerold in een grootschalige campagne die zowel online als in fysieke winkels te zien was.

Creatief Concept:

We creëerden een levendig en kleurrijk visueel concept dat past bij de opwinding van de verschillende festivals en de luxe van Gordon's gin. 

Multichannel Strategie:

Het concept is zodanig opgezet dat we het effectief konden dupliceren voor zowel gebruik online (via sociale media, websites en digitale advertenties) als instore (via displays, schapcommunicatie en promotionele materialen).

Delen

Benieuwd?

Bel 013 - 522 04 00 of
Neem contact op
Almystraat 14
Oisterwijk
T 013 - 522 04 00
E info@dock-14.nl